Saturday, June 13, 2009

We all just wanna be big rockstars! [Don't take it too personal!]


Daca as fi ‘a celebrity’, probabil in momentul de fata m-as interna la “Promises”(clinica de dezintoxicare) pe motiv de oboseala.
La scurt timp “m-as vindeca”(presa va sti ca m-am saturat sa fiu inchisa acolo si am evadat), m-as urca in Mini Cooper-ul meu cel galben si as merge la Apple sa-mi cumpar un nou iPhone. Apoi as merge la Neiman Marcus, iar geanta Yves Saint Laurent ar fi ca o gura de apa dupa o saptamana in desert. O ora mai tarziu as conduce pana la Starbucks, cu catelul atarnand la fereastra masinii, uitandu-ma in oglinda, calcand un paparazzo si lovindu-mi masina nou cumparata.
Dar nu conteaza, voi fi fericita, pentru ca vizita la reabilitare m-a readus in atentia publicului, iar actiunile complexe si obositoare de astazi ma vor pune pe coperta celor mai importante reviste de barfa in doar cateva ore.
Misiune indeplinita!

1 comment:

  1. Well said ... i think we all can have the attitude of an celebrity … how hard can it be to be snobby!?

    ReplyDelete